23 November 2010

Ampun Tuanku! Kami Masuk Istana

Salam Frens,
waaa.....ni cite dah basi sebenarnya
last 2weeks nyer wiken
jalan-jalan gi kuala pilah
singgah kat Muzium Istana Menanti....
tu yg masuk istana sbnrnya

Memula masuk istana tu cam seram jerkk.....
ye la istana lama kan....
masuk free jer....tak de kena bayar pape pun....
istana tu ada 4tingkat
tp tingkat ke 3 dan 4 tak luas pun.....dan tak de pape pun
cuma ruang legar jer....tingkat 4 tu cam menara tinjau je la
tangga yg nak naik ke tingkat 3 dan 4 sangat la curam yer
heeeeee....serrrammmmm.....takut jatuh jer

Hmmm....cam tu rupanya istana kan....
malas nak cite panjang2.....
enjoy the pics
kalau you olls nak gi Istana Seri Menanti
boleh la gi Kuala Pilah
Istana tu di buka untuk lawatan
dari hr Isnin sampai la Ahad - 8pg sampai 6ptg

see ya!






















3 comments:

wanyusnira said...

wah! merasa jugak masuk istana kan.. hehehe

MaMaHakim said...

wanyusnira,
hihih....bila lagi kan?
muzium pun jadik ler....
tapi ni istana lama la...sbb tu rasa cam seram jer...

norh said...

mcm sunyi ja..lg rasa seram..