28 October 2010

Lonely




well,
apa lagi nak di ceritakan....
all those pic dah cukup menceritakan apa yang aku rasa

eventhough,
setiap hari aku di kelilingi oleh sahabat handai, kenalan rapat, kawan-kawan pejabat
tetapi sebenarnya,
masih ada sekelumit di pintu kecil hati ini
merasakan perasaan ini

tak mampu nak diluahkan
tak mampu nak di ungkapkan
tak mampu nak ditangisi
tak mampu nak ku tanggung lagi

bila rasa ini akan pergi??~~~hilang....??
cukup perit tatkala rasa ini datang menjengah
jiwa semakin lara
merana setiap ketika

Ingin diri ini di manja dan di belai
tapi aku sudah dewasa
pada siapa nak ku mengadu??

Kejam nya rasa ini
mengapa diri ini selalu merasakan rasa ini
aku sepi di saat insan lain bertawa riang
aku sepi di saat insan lain bercanda bahagia


oh Lonely.....please go away from my heart
hate to feel you!!!


2 comments:

Dzil Khadeeja said...

laa..nape cdey2 neh kak??x besh arr..huhu...

Unknown said...

as
sumtime kita akan rasa mcm ni
ntah laa...
:(