22 October 2010

Bengong bin Badigol Sood

Ok....hari ni aku bebetul marah
Aku nak maki hamun sepuas hati aku
Mampus laa....aku nak maki-maki direct to the point jer
Tak de nak letak2 simbol2 bagai...

Lahabau....lahanat....celaka.....bahalol
haa....yg nama kat atas tu...
bengong bin badigol sood
dah bengong....bangang....badigol sood pulak tu

apa masalah engko???
aku ckp sikit jer....pulak tu....cuma memberitahu jer
yang ko nak emo tak tentu pasal nape??? nape???
nak menopous ker???
ko pandai cakap org....
apa yg aku bagitau tu....cuba ko baca ngan cara yg berhemah
so....sojukk la bunyi nyer
yg ko lahabauuu sangat nak baca ikut time PMS ko nape???
angin puting beliung ler jadinyer
tambah pulak ngan kawan-kawan ko yang sama lahabauuu ngan ko
patut ler ko punya lahabau berganda-ganda jadinyer
berkawan pun dengan satu spesis jer
tak terbuka minda
cett....pegi masuk tadika balik arr...
kalo nak bagitau mcm tu sikit jer ko ngan kengkawan ko dah nak melatah mak nenek bagai

celaka....sial....suwey....
aku tak pernah nak marah-marah orang sampai tahap mcm ni tau
tapi ko yg mula dulu....
pas tu dengan sebab yg tak seberapa pun
tapi disebabkan ke lahabau an ko tu.....ko nak kecoh sekampung
ohh...lupa...emang dasar nya ko kampung kan....
bengong....bodoh...sood punya orang!!!
tambah lagi....campur tangan kawan-kawan ko yg sama punya tahap IQ yg paras buku lali jer tu
berganda-ganda la aura kestupidossss san korang yer

Ape....ko ingat ko je la yg boleh nak mulut laser
ko bangga arr dpt "Cop Mohor" cam gitu....
Persetan ngan mulut laser ko....
ko bangga orang respect ko sbb mulut laser ko
Tapi ko lupa....akhirat nnt mulut ko tu nnt kena bakar ngan api neraka
Ko buat la dosa banyak2.....ko pertahankanlah title queen of molot laser ko tu
akhirat nnt....aku tepuk tangan tgk ko kena seksa!!!!
Celaka....Lahabau....badigollll!!!

Lagi satu nak pesan kat ko.....
kalo ko rasa, org lain tak leh nak just bagitau kat ko ngan cara yg baik2
Ko pegi dok planet pluto arr.....sana tak de orang sengalll tahap cipan cam ko
ko gi dok sana....ko kawan ngan mawas-mawas yg ada kat sana
Kot aku takut mawas pun tak nak kawan ngan ko
sbb ko badigol bin sood tahap cipan dewa ke 9936847563289............

Bila nak mampus ntah orang mcm nih
kalo tak mamposss pun...
cacat ke....tempang ker....pun jadi ler....

6 comments:

Miss R said...

uitsss.. mrh tul ni..
org tu mmg x takut tuhan dh tu..
hrp org tu cpat2 la bertaubat kot x sempat ke nti kn..

sabar ye arlin.. :)

MaMaHakim said...

Miss R
Tu la....
selama ni aku sabar
aku tak pernah nak marah2 org mcm ni
tp si celaka yg mula

as cHubby said...

kakak ku.....
nape marah sgt neh..x penah tngok k.lin ngamok cmni skali..sape kah gerangan nyer 2???

MaMaHakim said...

as
ada sekor umat tu
sekolah tak habis
cam tu la

cik gObu said...

adehh lin
nape nie???
cuba citer skit
ape2 pun sabar k

just remember yg allah ada
akan balaskan utk kita

MaMaHakim said...

cik gobu....
aku inbox ko kat FB eh.