13 January 2011

Marah Ni.....Sakit Ati

Okeh....aku marah ni
sakit hati amat sangat

aku ni yang demam menggigil-gigil
sikit pun ko tak tanya kan
suara aku kat tepon pun dah serak-serak basah
ko cakap aku demam biasa jer
siap suh pegi klinik sendiri jer

ok, betul la tu
aku dah biasa macam ni
kalo aku sakit ker...demam ker
sume aku buat sendiri
apatah lagi kalo migraine aku datang
guling-guling la aku sorang-sorang
ada ko kesah???

tapi kalo yang "sorang" tu....
sakit ati jer dia punya sakit
ko dah tak senang duduk
tepon aku siang malam
nak pick up gak dia
wat datang umah
kesian katanya.....

aku ni mcm mana
ada ko pikir masa aku nak rehat
aku tgh tak sihat la pak cik oiiiii....

nape ko tak penah nak rasa belas kasihan kat aku?



note: teruk sangat ke penyakit sakit hati tu??? sampai nak kena tepon 24hrs....bukan ker ko boleh sabar jer tak pun ko wat tak kesah jer....ni namanya....suka nyusahkan org!!!

4 comments:

as cHubby said...

adoiii kak lin...sape org yg wat akak marah sgt tu..huhu...

cik gObu said...

sabo lah yer

Miss R said...

bw berbincang leklok.. bw bsabar byk2.. wlpn geram cm haishhhh hnye Tuhan je yg taw.. ^_^

mimie1678 said...

oppps... sabar2 yer... :-)