18 January 2011

Kesukaan Ku...Bos pun dah tau dah

salam hari selasa kengkawan,
eceh...mood baik rini,
padahal dok tgh sebok-sebok ni,
nak relax-relax jap,
so singgah la kat umah ke-2 MH ni,

rini nak citer,
MH suker kumpul keychain
buat masa ni lom bnyk lg la collections nyer
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 ni sume keychain yg orang bagi
MH kumpul letak kat opis....
ada yg dari obersea
ada yg dari Mesia

lagik besttt,
bos MH pun dah tau MH suker collect keychain
semalam bos ada bagi keychain
bos ckp
"nah keychain....saya tau ni hobi awak"
ni keychain yg bos bagi tu
*
*
*
*
*
*
*
*
*
siap bos bagi ngan kotak nyer lagik
tengs bos
ni sume sbb MH dok gantung keychain2 tu
bos dah nampak
pas tu segala bagai keychain
bos bagi kat MH jer

kengkawan sumer,
sape2 nak bg sumbangan keychain kat MH
dialu-alukan....(hihihhhh..kekdahnyer)
*
*
*
*
sekian......wattammat.
 

2 comments:

misz beauty said...

oke nanti iza hadiah kat kak wan jugak...;-p

p/s* yey!!!!!!! da jumpa blog kak wan!!! ahahahaa ;-p

MaMaHakim said...

misz beauty,
kihkihkihh....
dats y la kak wan tak bg tau address blog kak wan
tau nyer....mst za blh jmpa...
gud..gud...
btw...thanks follow kak wan