21 December 2010

Kawan Lama~~~Datang Kembali~~~OOhh...syahdu...

Salam to all blogers,
uhuk...uhuk...uhukkk
lamanyer MH tak jenguk sini yer
dah berhabuk rupanya....
Lately MH tak de mood nak berblogging
bnyk jer citer nak story the mory
tapi....MALASSSSSS

Hmmm....a few days a go
kawan lama MH datang menjenguk semula
nak tau sape????
haaa....ni dia.....jeng..jeng...jeng...
*
*
*
*

Haaa....ni la ubat2 migraine MH
huhu....MH kena ada stok ubat ni dalam handbag
migraine dah datang menjenguk semula
dah lama tak kena serang....ni dah kena balik

sbnrnya....MH dah stop amik ubat migraine
gara-gara amik ubat-ubat ni la
badan MH naik mcm dipam-pam
tapi bila dah sakit ni....dah tak boleh nak tahan dah
terpaksa la amik semula ubat ni
tapi MH cuba had kan

dah la MH dok sibuk diet skrg nih....
tak nak la psl ubat-ubat nih kang....badan naik balik...
aduhhh!!!
migraine oh migraine......please go away!!

2 comments:

mimie1678 said...

saya pun ada migrain... ubat yg berkesan hanyalah synflax... huhuhuh...

MaMaHakim said...

mimie1678,
synflax tu tak bg gemuk ke?
tension la ubat2 migrain nih...
berat badan naik la kalo amik ubat migrain....
mimie camne?