30 January 2010

Apa YanG hAkiM Suke BuaT kaT rUMah****




Sekarang nie Hakim tgh mabuk ngan watak superhero nyer yg baru "ULTRAMAN". Semua benda pun mesti nak ultraman....buku ultraman, mainan ultraman, DVD ultraman...pendek kata semuanya ultraman laa.... habis dah kopak duit mama ngan abah nyer nak beli sume benda yg pasal ultraman ni. Pantang lalu kat mana-mana yang jual ultraman mesti mengamuk nakkk...

Bangun pagi jer, perkara pertama dia sebut "omen,omen" (ultraman)......hmmm, macam-macam ragam. Last year, suke ngan sponge bob. Hakim panggil sponge bob tu "bobob".....sampai sekarang bantal busuk dia bobob tu la, nasib baik belum jumpa lagi bantal peluk bentuk omen tu, kalau tak, confirm nak nyer.....

Pening ler kepala mama ngan abah kalau macam ni, tak boleh ajar mewah ni, tapi tu la kan, tak bagi sian pulak asyik dok nangis jer....apa-apa pun, selagi tak melampaui batas....it's ok, lg pun selama ni pun mama ngan abah menumpang rezeki hakim gak....setakat mainan yg tak seberapa ringgit tu apalah salah nyer....nanti hakim dah besar tau lah dia membezakannya....


written by
mamahakim21482

1 comment:

as cHubby said...

hurm...bla la nak dpt jmpa ensem boy antie neh...